Burgerbezorgdienst in vier eenvoudige stappen!

STAP 1 “PROFIEL AANMAKEN”

Als u bezorgklussen wilt plaatsen of als u als bezorger wilt reageren op een bezorgklus, dan dient u uw profiel aan te maken. Een bezorgklus plaatst u onder Bezorgklus. Legt u een bepaalde reisroute af en kunt u een bezorging uitvoeren in deze reisbeweging, dan plaatst u dit bij Reisroute.

STAP 2 “BEZORGKLUS PLAATSEN OF REAGEREN”

Indien u een eigen profiel heeft aangemaakt, kunt u eenvoudig een bezorgklus plaatsen op deze website of reageren voor het uitvoeren voor een bezorgklus. U dient uw bezorgklus of reactie altijd door middel van een bevestingse-mail te bevestigen.

STAP 3 “TRACK & TRACE”

Zodra er een bezorgklus op de website is geplaatst, krijgt deze een uniek nummer. Door middel van dit nummer kan iedereen de bezorging volgen via de volgende mogelijke statussen: aangeboden, bezorgklus gereserveerd, opgehaald, onderweg en afgeleverd.

STAP 4 “FEEDBACK”

Tijdens het bezorgproces geven de opdrachtgever en de bezorger elkaar feedback, waarmee ze de kwaliteit van deze dienst samen kunnen optimaliseren. De bezorger krijgt feedback van de opdrachtgever, maar hij of zij geeft ook feedback over hoe de zending wordt aangeboden. Feedback wordt gegeven met een duim omhoog voor goed en met een duim naar beneden voor slecht. In het feedback-veld kan men een toelichting geven waarom een duim omhoog voor goed of een duim omlaag voor slecht wordt gegeven.
 

burger bezorgdienst


Wachtwoord vergeten
Website laten maken